LIVERPOOL

God kväll!

Jag har varit på liverpool-konsert. Konsert eller konsert det vet jag inte, inte mycket folk alls i den lilla ladan men bandet var grymma ändå, Sebastian var bäst ändå. Hur bra som helst. Nikki kom och hämtade mig och käkade middag och så, fina Nikki som jag inte träffat på så länge. Vi hade lika kul som vi alltid har och när vi kom dit så väntade Sophié och hennes kille Stoffe utanför med Philippa som gick runt med en rullator eller vad det heter? haha, en sådan där man kan stödja sig mot. Jätte söt unge det där. Vi köpte lite wienerbröd och läsk i pausen och sedan i slutet försökte jag få ner Sophié på dansgolvet till alla andra twistande pensionärer men hon bangade, haha. Mamma kom och hämtade mig och hann se de sista låtarna, bl.a när Sebastian sjöng Hey Jude, jätte vackert. Nikki gav mig Sebastians nya skiva, gratis. Jag frågade varför och hon sa bara: för att du är så söt. Ska hon säga<3

Jag har filmat ganska mycket, så det blir väl en del imorgon eller något kan jag tro.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0