Nu tänker jag bli allra bäst


Canon IXUS 80 IS silver heter den här digitalkameran som jag håller på och kollar på. Den har 8,0 megapixlar 3x optisk zoom. Det kanske räcker för mig? Jag håller på och spanar på Siba för där är den tydligen billigare om man beställer den från nätet. Den finns dock bara i silver där, jag som hade velat ha en rosa. Den kostar 1892:- där. Är det någon som vet om den är bra?

 
Det här är den andra jag har i tanken. En Nikon S210 rosa, precis den färgen som jag vill ha. Den har också 8 megapixlar och 3x optisk zoom, men jag har hört att den andra ska vara bättre?

Kommentarer
Postat av: emma ljunglöf

den där Canon tycker jag är bra, har en lika fast en lite äldre, men jag tycker nog du ska ta Canon;D

2008-08-14 @ 10:12:28
Postat av: Alex

Okejj, tack Emma då litar jag på dig ;)

2008-08-14 @ 10:35:28
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0