En helt ny värld

Andra dagen i skolan. Helt okej den med. På morgonen snackade vi studieteknik och käkade mackor med flänsost och sarre till det, haha nej men skinkost och saft! Sedan gick vi till södersjön, dock inte alla. De var ju två stycken från varje grupp som skulle springa så de fick vänta. Det var ju inte något strålande väder imorse men det klarnade upp precis när vi skulle gå så det var riktigt riktigt varmt. Vi kom fram efter ett ganska långt tag och satt och doppade fötterna i det svinkalla vattnet som jag och några till senare skulle simma 500 meter i. När vi väntat i ett tag kom första löparen in och jag tror Tomas gick in som 5 och jag kastade mig ut i vattnet och krålade ett tag, men kände att det inte var så smart eftersom jag tog ut mig direkt. Jag tror jag fick en chock av det kalla vattnet för mina ben slutade nästan att funka, fruktansvärt. När jag kom upp på land igen kunde jag inte stå utan jag var tvungen att lägga mig ner sedan fick Rebecka lyfta upp mig, haha! Nästan krampvarning! Men det var som tur var jätte varmt i vattnet så det gick bort efter ett tag och jag lade mig och solade. De andra i mitt lag, eller de som inte deltagit i någon av de två fysiska aktiviteterna lagade mat, i stormkök. Haha, så jäkla äckligt, kokta hot dogs tillsammans med snabbmackaroner. Vilken hit! Som tur var hade jag tagit med mig en macka och vi fick mackor där också och hade ju fått tidigare i skolan. Vi kom femma i tävlingen, jag tror inte vi var så bra på tipsprommenaden, vi missade ju en fråga så det kanske blev något fel men struntsamma.
Vi gick upp till vägen sedan, jag hade satt på mig jeans så jag höll på att dö av svett men vi lade oss och solade och Frida kom och satte sig på mig, hon stod förresten ett tag på min mage också. Jag körde juckdans, tydligen var det kul!

Imorgon börjar det seriösa, fast torsdagarna blir ganska slappa, musik och idrott och sådant skoj. Älskar musik!

Kollade lite gamla bilder, lite ifrån i vintras på mig, Therese och Tott. Mackan var med på ett hörn också tydligen. Vi kollade på innebandymatch och sen hoppades vi på att det skulle vara café men icke, hah! Mina storisar har ju börjat på gymnasiet nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0