Do you love me

God morgon!
Jag hade ställt klockan på 8 idag, haha tror ni jag klarade det? Inte en chans, 9.08 kom jag upp. Usch, jag som jobbar på lördag och måste gå upp 6.45 och på måndag eller är det tisdag? Börjar skolan igen och jag brukar gå upp 5.50 då, hemskt! Imorgon och på fredag ska jag träna för Fredrik Böhling. Peeron har inte gått så bra alls den här veckan, fortfarande lite konstig efter sin vila och jag har inte heller kommit tillbaka helt till min normala ridning så jag tror det blir bra att rida för honom. Jag hoppas också att Oskar kan sova här torsdag-fredag och han följer antagligen med på min träning då på fredagen.

Jag snackade med Ebba igår om att vi skulle hitta på något men sen hörde jag inget mer så jag vet inte hur det blir faktiskt. Hade ju varit kul att hitta på något alla tre, alltså jag, Ebba och Therese. Ebba skulle träna klockan 18 ikväll men det måste jag också göra så det spelar inte så stor roll.

Bilden på mig här är värdelös, jag vet men Simon tog den på mitt rum med min mobil, vad kan man förvänta sig då liksom?
































Linne: Cubus
Chinos: GT
Skärp: Second hand
Skor: Skohuset
Klocka: Bror min

Kommentarer
Postat av: sååfia

hej! finns brallorna kvar?

2008-08-14 @ 13:09:02
Postat av: Alexandra

Det tror jag nog att de gör, jag köpte mina i Gränby Centrum men det finns säkert någon annanstans också..

2008-08-14 @ 14:04:38
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0