No air

Haha, det är sååå kul när man får så mycket kommentarer. Händer typ en gång i veckan? Det är ändå lite människor som läser, tror jag iallafall?

Jag har iallafall varit med Oskar idag, vi har kollat på Barnen på Luna och lite OS. Vi har ätit mat också och brottats med Simon, haha han var helt jävla galen. Jag och Oskar klara honom knappt tillsammans, vi som tog i allt också. Ikväll ska jag se på Se upp för dårarna. Den går på tv4 film klockan 21 för er som är intresserade. Jag har faktiskt aldrig sett den, men folket säger att den är bra.

Imorgon ska jag jobba och efter det ska jag in till stan med älskling. Hoppas på att jag kan få mina pengar i handen, som är kvar från förra lönen, det vore ju ganska så smidigt. Måste köpa in lite grejer till hösten och en ny mascara ska jag faktiskt unna mig också. Jag som aldrig köper smink. Amanda Jenssen och Magnus Uggla spelar ju förresten imorgon på Fyrishov, det hade ju varit härligt att se men så blir det nog inte.

Ni får några gamla godingar här nedanför också om ni vill ha något att kolla på, de flesta bilderna är riktigt gamla!


 





Kommentarer
Postat av: Hanna

vad söt du var som liten! ^^

2008-08-17 @ 15:23:23
Postat av: Alexandra

haha, menar du att jag inte är söt nu alltsÅ ;)

2008-08-17 @ 22:25:29
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0