i'm a dreamer

Hej bloggen!
Jag kom precis hem från Oskar, nästan. Jag hann tyvärr inte uppdatera något igår, men jag skriver kortfattat. Jag och mamma red ut en långtur på förmiddagen eller jag red Peeron och mamma gick med Goldan, fast jag red Goldie sen på hemvägen också. Efter det gick vi in och fixade iordning oss och käkade lite lunch och sen drog vi till Alunda för att fixa ett sparkonto och bankkonto och bankomatkort och grejer. Jag ska ju börja jobba två dagar i veckan så då kommer jag att spara 500 spänn varje måndag, fast jag fortfarande har härligt med pengar över. Jag tänkte på det, det är nog inte så många 14-åringar som har helgjobb, så jag är lyckligt lottad! När vi var klara med Alunda så åkte vi in till Gränby centrum för mamma hade ett presentkort på intersport som hon inte visste hur länge de höll så hon köpte ett par adidas running skor och jag kunde såklart inte hålla mig, utan lade beslag på ett par mörkblå chinos med hög midja, men de var fina! Vi käkade lite på burger king, ett varsitt kidz meal och en god glass med brownies i och sedan skjutsade mamma mig till Oskar. Vi käkade skitgod mat, fläskfilé typ med ngn grejs, hur gott som helst och pommes till det. Vi kollade gamla OC avsnitt och Dude, where is my car?. Förlåt, men filmen var kass! Typ Oskars favoritfilm. Vi vaknade runt 10 idag och käkade lite frukost och sedan solade vi faktiskt lite på studsmattan, mycket skönt! Oskar snodde lite vax av Johanna också som vi lekte lite med, haha! Mamma hämtade mig runt halv 5 för klockan 5 skulle de till familjen Holm på kräftskiva. Härligt, inte för att jag tror att de blir där så länge eftersom det lät som att alla ungdommarna skulle till parken.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, så fort jag tänker på det så börjar jag nästan grina, jag och min allra allra bästa vän är osams. Jag har sms:at med henne men nu vet jag inte vad, jag måste ta tag i det där men är lite rädd att hon ska tycka att jag tjatar, det känns frukantsvärt ärligt talat! Börjar gråta nu igen!

Men imorgon blir det nog lite kul iaf. Nikkis boy spelar i Liverpool nämligen och de ska ju till Ekebyladan så vi ska dit och kolla!

Nu hoppas jag på käk snart, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0