all you need is love

Hej mina vänner. Sorry för bad uppdatering. Jag har haft fullt upp. Iförrigår sov Oskar över till igår och han kollade lite på mig när jag red Perran, filmade gjorde han visst också. Sedan var vi tvungna att åka till Thun's en snabbis för jag hade lagt undan en klocka åt mig själv som inte fick ligga där allt för länge. Sedan åkte vi direkt till den årliga släkträffen, vi lämnade Oskar först. Det är alltid lika trevligt med släktträff och mormor och Bibbi är så duktiga som orkar fixa hela tiden. Det är den enda gången man får träffa alla sysslingar och sådant samtidigt. Min syssling Natacha kom en snabbis och hon hade en amerikansk kompis med sig, men de stannade inte så länge. Hon hann ta mitt nummer och sade att det är bara att ringa om jag är i stan och vill sova över, hon har tydligen en lägenhet där. Vi var där i några timmar och sedan åkte vi hem, var hemma och bytte kläder och packade en liten väska för att sedan åka till Therese för slagg och mys. Vi var inte uppe alltför länge för båda var jätte trötta, vi käkade gott och åkte runt och raggade lite med hennes moppe i Tuna. Jagade blev vi av två moppekillar också, haha. Fy satan vad kul det var! Mamma hämtade mig vid 3 eller något idag. Vi hann sola lite, för det har ju faktiskt varit skapligt väder idag. Det var så otroligt trevligt att träffa Therese igen, gud vad vi snackade. Så skönt <3
På eftermiddagen har vi mest lassat hö hemma hos mig och så har jag ridit också, massa hästar och imorgon är det skola igen. Vi hoppas på fint väder igen.

Nu ska jag gå och sova, puss och god natt, bilden bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0