pictures of you, pictures of me

Jag pratade med Woodie idag, min belgiske vän. Han vill att jag ska skriva på engelska så ibland sätter jag nog in en översättning, om jag klarar av det. Förresten hittade jag lite bilder idag från Varberg, Newforest SM 2007! Ser ni hur stor

Bild 1: Jag visar Goldie, hon fick jätte dåliga poäng då och det hade hon aldrig fått förut, jag var hur ledsen som helst. Men just på den här bilden tycker inte jag heller att hon ser särskilt fin ut.
Bild 2: Jag och Ginny. Ser ni hur stor jag ser ut? Men jag red ju henne inte, bara lånade henne på en prisutdelning.
Bild 3: Inte så jättkul bild på mig och Goldie, lite lång i formen och det är liksom taget mitt i språnget.
Bild 4 och 5: Matilda och Peeron, prisutdelning.
Bild 6: Bästa Saga och fina Mysac.


Translation: I talked with Woodie today, my belgian friend. He want me to write on english. Maybe you sometimes will find a translation here. But please, excuse my bad english. By the way, I found some pictures at http://www.astratorp.se/.. They are from newforest SM 2007.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0