greetings from space

Måste börja ta lite mer outfitbilder känner jag, det får bli när jag börjar skolan. För när man är hemma klär man ju inte direkt upp sig, kanske ni får en snart, det blir nog staden och lite sådant innan skolan börjar. Förresten snacka om att jag är helt såld på Monki, jag kollar just nu på deras hemsida även om de inte har fått in så mycket höstkläder än så är det ju helt underbart att bara få drömma om de där kläderna. Måste kolla in där nästa gång jag är i stan, det värsta är att jag mår så illa av den där affären, haha cirklar och speglar överallt!

Höstmodet har börjat kommatrilla och som det ser ut nu så ska man satsa på volanger, skinn, spets, sammet, hattar, dressade jackor, vida byxor (synd, jag som inte är så jätte förtjust i det.)
Jag får väl köra på chinos hela hösten och vintern lång, haha. Men ärligt så är det den ultimata byxan, sjukt skön och sjukt snygg! Det som är så kul är att de är så inne för både killar och tjejer, me like.

bild till artikeln

Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Åh, jag var på den nyöppnade Monki i Stockholm igår. Jag gillar Monki men köper nästan inget därifrån. Får väll mest inspiration kan man väll säga. ;D

2008-08-10 @ 12:58:37
URL: http://sarakarlssons.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson

Wihoo... MONKI<3

2008-08-10 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0