bright day

Idag har jag och mamma börjat våran inridning av Neo (våran treåring), han var jätteduktig, vi red runt lite i en skogshage och klättrade o.s.v. Han var från början ganska van vid att ha mig uppepå eftersom att vi redan för ganska länge sedan satt in honom. Sedan har vi varit i ridhuset med Peeron, han var väldigt fin, härlig som bara den!

Vad händer på nyår då? Mitt kommer nog bli kanon. Vi ska vara hemma hos Oskar, jag, Frida, Jullan, Emma.L, Fredrik, Falk, Matte, Petter och Mange. Emma tar kameran i högsta hugg så bilder kan ni nog räkna med senare.

Imorgon ska jag och min mamma till stan, jag vet inte hur länge sedan det var vi var inne tillsammans? Det ska bli jättemysigt. Jag ska försöka hitta någon fin klänning jag kan ha på nyår och en ny mascara är jag i behov av också. Vilken mascara tycker ni är bäst, vilken borde jag köpa? Funderar på Max factor Masterpiece Max, får försöka kika på lite internetsidor på olika tips!




Kommentarer
Postat av: emma

självklart! kameran i högast hugg, haha:D

2008-12-29 @ 23:01:49
Postat av: Alexandra

Haha, asbra sötunge :D

2008-12-29 @ 23:23:10
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0