friday is great

Fredag. Jag älskar fredagar. Då har man hela helgen framför sig.

Skola idag, luciarep halv 9, jag kom kvart över 9 istället, orkade verkligen inte ta den där tidiga bussen och sitta där i 70 minuter bara för en sådan sak! Men jag hann träna i en halvtimme ändå.

Jag och tjejerna har försökt komma på något att hitta på imorgon, vi funderar på bowling och käk men vi är lite sugna på party och dans, någon som vet något? Först ska jag jobba imorgon, klockan tre ska vi vara på interjuv hos Mats (rektor på celsius, ridsportlinjen). Antagligen stannar jag kvar i stan efter det och så kanske de kan komma in. Vi får se hur det blir.

Ikväll blir det lugnt, Oskar skulle ha sovit här men sedan fick han inte det. Jag ska rida senare och sen idol, det enda tv-programmet jag följer! Bara tre kvar nu, vem hejar ni på? Jag hejade på Lars, mest bara för att han var som han var.

Lite bilder som jag har hunnit knäppa när mitt internet varit som det varit, i ungefär ett halvår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0