GOD JUL, MERRY CHRISTMAS, FELIZ NAVIDAD

Lite sent ut kanske jag är, men hur sjutton ska man ha tid att blogga när det är fullt upp? Jag tror inte att det är så många som varit aktiva bloggare idag.

Fullt upp med fix och don fram till klockan 14 då mormor och morfar kom. Först drack vi lite glögg och åt lussebullar, chokladmuffins och bullar och julgodis. Sedan var det dags för Kalle Anka, sedan fick vi vänta ett tag och efter det blev det mat, MUMS! Jag älskar julmat, speciellt sill och Jansson.

Jag och Simon får alltid julklappar i strumpan på morgonen, Simon fick ett spel till Play station 2 som han fick lite senare (inte dåligt förutsägbart att ge ett spel till det), jag fick en dvd med Jan Brink med lite tips och sådant.

Efter middagen eller lite under började vi öppna julklappar. Eftersom att tomten har så mycket att göra på julafton och så många som delar ut julklappar så lämnade han bara säcken utanför, dock var det bara 2 julklappar i ( HAHA, en var kvar sedan förra året). Båda var till Simon, där låg bl.a Play station2 med singstar ABBA grejs, najs ju! Sedan började vi läsa på paketen och dela ut själva. Jag fick: Guldiga sporrar (som jag önskat mig), ansiktsrengöring, väska till mina ridstövlar, boots med reflexer, ett halsband, pengar, tre par vantar, lås till en moppe, en moppehjälm. Haha, sedan sa de att jag skulle gå ut och där stod ju moppen, ingen aning om att jag skulle få det, Wiho! Kalas ju! Tydligen likadan som Therese har fast röd. Självklart ville jag teståka och det var väl kanske inte smartaste idén, vurpade när jag skulle vända, HAHA, redan värsta märket i den men jag skadade mig som tur var inte!

Nu ska jag umgås lite mer, vi hörs imorgon!






Kommentarer
Postat av: Totte

skrapar moppen första dagen :D FAIL xD

2008-12-25 @ 02:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0