God morgon mitt herrskap

Jag har duschat och jag och mamma har lastat Gelwin, han var duktig som bara den! Ätit frukost har jag visst hunnit med också. Alldeles strax ska jag och mamma åka till staden. "Dagens outfit" (hatar det ordet, mest bara för att alla bloggare skriver så) kan ni nog räkna med att få senare. Conversen åker på förresten!

Imorgon blir det nog stan igen med Jullan, Emma och Frida, kanske att jag stannar i Knutby först och solar lite, vi får se! Ska träffa Nikki en snabbis imorgon också, ska bli mega! Förmodligen ska vi träffas någon mer dag i veckan också eftersom att hon är här och firar nyår med sin gnu. Jag saknar tjejen, min syster.

Vi hörs senare mina vänner, ha en jätte bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0