hey jude

Åh, jag trodde inte att min uppdatering igår skulle komma! Jag skickade den efter att mitt s.k tidslås drogs igång 21.30, haha så onödig teknik det där!

Trevligt att några börjat läsa igen, hoppas på fler läsare denna gång, är det någon som har önskemål vad jag ska skriva om, det kanske inte är så roligt att veta vad jag har för mig jämt, kanske ska jag speciellisera(?) mig på något?

Skola idag, livräddning första lektionen. Jag och Emma är väldigt lika stora så vi körde tillsammans, det gick bra! Båda fixar nog MVG på det där! Musik sista lektionen, sjöng massa julsånger på karaoke, inte så jätte roligt. Vi slutade 15, träffade massa roliga människor på bussen, sånt gillar jag, det gör en glad!

Nu måste jag skriva mitt SO-brev, kapitel, dagbok.. Har inte bestämt vad jag ska skriva än, det ska iaf in imorgon så det är lite brådis.

Igår satt jag och kollade på bilder från i somras, hittade dessa från när vi var i Sthlm med klassen på Gröna Lund, vad bruna vi var va? Jag kommer ihåg att vi gillade den där spegeln väldigt mycket, man blev så snygg i den, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0