i kissed a dog and i hated it

Luciaträning idag igen. Jag tycker faktiskt att vi är bra på riktigt. Vi sjunger stämmor, italienska sankta lucia o.s.v. Idag fick vi inte sluta tidigt eftersom att någon var så dum och gled runt på skolan igår när vi slutade halv 11, då hade Håkan (musikläraren) fått skit för det. Jag åkte till Knutby med Frajd och vi solade eftersom att det ändå inte går någon buss för mig den tiden.

Jag har bara fixat med en kartong sedan jag kom hem eftersom att jag och Ljungen ska vara lite speciella saker på saker på luciatåget, säger dock inte vad, ni får själva komma och kolla! tider: 8, 8.45, 9.30, 10.15.

Jag ska rida senare idag och städa mitt rum som just nu ser ut som ett bombnedslag!

Imorgon blir det Fyrishov med lite människor, det ska bli kul! Jag funderar på att sova hos Oskar imorgon, men jag har inte frågat det än. VI måste vara i kyrkan klockan 7 och det blir så jobbigt om jag ska ta mig hit enda hemifrån mig. Han bor ändå hyfsat nära skolan.

Nu måste jag städa, ska försöka knäppa en oufitbild och lägga ut senare!

Kiss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0