in my mind they're hunting me

Idag jobbade jag först, som tur var jobbade Oskar också vilket gjorde det hela lite roligare varje gång han gick förbi och log mot mig. Stod ganska mycket med Sofie och Malin också, två trevliga prickar är det! Jag slutade strax efter 15 och åkte då hem direkt och fixade iordning mig och sedan åkte vi till Rånäs på julbord. Vi var där för två år sedan också, men då var det mycket mycket bättre. De hade allt möjligt konstigt, allt från känuguruhjärtan till krokodilköttbullar, och då skojar jag inte!

Jag kom nästan precis hem nu. Jag sitter och försöker få tag på Oskar för att fråga om han ska komma till mig imorgon, tyvärr utan vidare framgång, karln svarar inte.

Kvällens klädsel, (usla bilder)!




Svart linne-JC
Blå kofta-Ny, från Thun's
Svarta lackleggings-Nya från Thun's
Skor-Din Sko
Halsduk-Gåva från Gina tricot (Gina tricot future elite)
Halsband-gåva från Oskar
Skor-skopunkten
Svart kuvertväska(ser dock silvrig ut på bilden)-Mammas gamla

Kommentarer
Postat av: tOTTE

fa du tog mit tips, lack o läder! hahaha

2008-12-20 @ 23:21:45
Postat av: Alexandra

Svar Totte: Ja, men jag blev ju sån nu bara för det ;)

2008-12-20 @ 23:49:19
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0