jag har köpt mig en aukustisk gitarr

Idag har jag jobbat. Ganska okej dag, Oskar jobbade och alla som jobbade var trevliga människor, de flesta i alla fall. Det var ganska mycket folk till och från och det är också roligare. Jag köpte leopardleggings och ett silvrigt, glansigt linne men det tror jag att jag ska lämna tillbaka på lördag. Sedan köpte jag julklapp till Frida (lite sent ute kanske, men wtf), jag ska nog därimot inte skriva vad jag köpte eftersom att hon är en trogen läsare av min blogg. Jag och Oskar bytte mina converse också till en storlek större, vita är det för er som undrade!

Klockan 14 kom mamma och hämtade mig och Oskar. Vi åkte hem och vi har käkat mat och inte så mycket mer. Vi ska nog kolla på någon film senare och en dusch är jag i behov av också!

Ha en fortsatt bra kväll, det ska jag ha!

/ Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0