screw it

Jag har blivit utmanad av Nikki www.nikkilitos.blogg.se

Länka den som har utmanat dig och sätt ut dessa regler på din blogg. Berätt 7 saker som dig själv, vardagliga eller knäppa. Utmana 7 st kompisar i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få vet att det har blivit utmanade genom att komentera i deras blogg.

1. Jag bor inte tillsammans med min riktiga pappa, han lämnade mamma och mig när jag var bebis
2. Jag har kommit med i landslaget i ponnydressyr
3. Jag började på lekis när jag var 5, jag är alltså alltid ett år yngre än alla andra i alla sammanhang
4. Jag är sångare i ett band som heter exquisite
5. Jag och Oskar har varit ihop i exakt 1 år 4 månader 23 dagar och några timmar. Jag älskar honom lika mycket nu, t.om. mer!
6. Jag är världens slarvigaste, har glömt min mobil på bussen hela tre gånger, jag lyckas därimot alltid få tillbaka det.
7. Jag fryser alltid, speciellt om händerna och fötterna.

Jag utmanar:
www.eemmq.blogg.se
www.enjosefins.blogg.se




Kommentarer
Postat av: oskar

jag älskar dig mer<3

deras band ärn grymma:)

2008-12-06 @ 15:53:15
Postat av: Alexandra

haha, sure du har aldrig hört oss ;)

2008-12-07 @ 17:02:43
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0