punkrocker

2008 börjar gå mot sitt slut. Här är en sammanfattning av ditt 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det tror jag absolut, massa grejer!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inget nyårslöfte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Mulle, min första ponny

5. Vilka länder besökte du?
Småland (a)

 

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Många bra vänner, party

 

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, vilken svår fråga. Kanske 12/7, min och Oskars ettårsdag <3 eller august, det var väldigt skoj!

8. Vad var din största framgång 2008?
Det var att jag blev uttagen till landslaget i ponnydressyr

 

9. Största misstaget?
Att jag inte alltid varit mig själv

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Min rygg har varit väldigt konstig hela tiden, alltid ont i den och fick även en sträckning i övre låret.

11. Bästa köpet?
Mina älsklings-heels med snören från Din Sko

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inget speciellt som jag verkligen kommer ihåg klart och tydligt men det var nog en del grejer ändå.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Exquisite-Everything (min och Johans låt)

Maskinen-Alla som inte dansar

Beyoncé-If i were a boy

(antagligen finns det många fler)

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit mer ledsen, kanske gladare också i vissa stunder!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer av livet, tagit vara på varje dag

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Deppat och haft så dåligt självförtroende


18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, mormor och morfar var här, vi hade en trevlig, vanlig julafton med julbord och julklappsöppning, dock ingen tomte!

 

19. Blev du kär i år?
Nej, jag var men känslorna har utvecklats och blivit ännu starkare

 

20. Favoritprogram på TV?
Kollar inte så mycket men Idol är något jag alltid följt!

21. Bästa boken du läste i år?
Som jag vill vara

22. Största musikalista upptäckten?
Jag och Johan Z-L är en bra kombination!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En gitarr

24. Något du önskade dig men inte fick?
En symaskin, men orsaken till att jag inte fick någon är att vi redan har en, men den fastnar alltid i undertråden.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Oj, det kommer jag inte ihåg. Umgicks med min familj kanske och åt god mat!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om alla skitrykten om människor försvann

 

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
osäker på ett ganska osynligt sätt, halvdeppig

28. Vad fick dig att må bra?
En del människor, speciellt Oskar <3

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn Gustafsson

30. Vem saknade du?
Therese, i alla fall ett tag

31. De bästa nya människorna du träffade?
Josefin Liljeqvist, de där smålänningarna Isabelle, Rasmus, Jessica, Daniel, Matilda, Helene och Jan-Ivar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0