eye of the tiger

Dagen har varit lugn och harmonisk, spenderat all tid med Oskar. Vi har kollat på lite filmer och käkat toast, muffins och glass och massa tuggummin, sedan har vi inte gjort så mycket mer. Igår kväll hade vi en egen liten julafton, jag fick converse (woho, som jag ville), tyvärr var de för små, så han får byta de på lördag. Oskar fick en David Beckham parfym med duschgrejs till och bio+restaurang.

Om två dagar är det riktiga julafton, spännande. Jag har ingen aning om vad jag ska få för något. Jag har inte önskat mig så mycket mer än pengar, så tråkig är jag, men jag tycker det är bra för då kan man köpa vad man vill.

Mer uppdatering senare.


Kommentarer
Postat av: tOTTE

Hallo, lite godis?

2008-12-22 @ 19:23:23
Postat av: Alexandra

Haha, sa han så? xD Tydligen hade du ba: ååh, men jag tar en sån här jag !? ;)

2008-12-22 @ 20:26:53
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: vilken

vilken färg på skorna?

2008-12-26 @ 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0