i used to rule the world

Innebandyträning var det ja. Haha, ångrar mig nästan. Jag suger! Men jag får väl bjussa på det för nu har jag lovat... Vet ni förresten vad Jullan gav mig? En smäll på näsan med sin innebandyklubba, ont som tusan gjorde det! Men det var inte med meningen, hon skulle göra något snajdigt med sin klubba över mitt huvud, synd att hon tog min näsa på uppfarten.

Jag och Frajd åkte hem med bussen, träffade Challe och Peter, helt sjuka grabbar! Ungefär som mig då, jag får alltid höra att jag är sjuk och galen, haha! Jag vet inte om jag ska ta det som något possitivt eller negativt, det kan tolkas vilket som!

Nu på kvällen har jag ridit och ätit mat, jag har inte hunnit med så mycket mer. Nu ska jag göra lite situps och sedan blir det nog en varm dusch!

Imorgon ska jag börja med dagensbilder igen, alltså vad jag har på mig för kläder just den dagen, ska jag köra på det eller inte?

Jag ska berätta vad jag hade på mig idag, utan att visa någon bild:
Svart linne, vero moda
Svart, långärmad spetströja, sytt själv
Jeans, Cheap Monday
Svarta kängor med dragkedja, Horze (haha)

Ni kan i alla fall få se en bild på mina skor, jag kan inte påstå att de är särskilt fina på den här bilden men jag gillar de på.

Kommentarer
Postat av: jullan

fortsätt lägg upp bilder på dagens :D

2008-12-10 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0