pink lips

Råkade sova lite, lite för länge idag. Mamma kom upp och väckte mig runt kvart i 8, det var ju inte meningen! Missade som tur var bara en lektion. Hade syslöjd lite senare och sydde klart min långärmade spetströja, jag är nöjd. Jag och Emma x 2 ska göra på det imorgon! Kemiprov, jag tror det gick hyfsat, hoppas på ett VG eftersom att jag vill behålla det betyget. Man kan nog inte räkna med mer eftersom jag bara satt någon timme kvällen innan. Bild efter lunchen, trevligt! Jag och Johan håller på och spelar in en musikvideo, Julius och Rasmus ställde upp i en scen, jag tror det här kommer bli kalas! Spanska sista lektionen, betygssnack och ngn jävligt dålig film med någon karl som våran lärare tydligen tyckte var snygg ( han såg ut som en blandning mellan en arg apa och Ronaldinho, fast iförsig ser Ronaldinho ut som en apa, hah ).

Har städat lite nu när jag kommit hem och plannerat min gympalektion som jag ska ha med småttingar från Funbo imorgon, det ska bli riktigt kul! Jag har även hunnit med att klippt mig själv, en kort page och lugg, riktigt nöjd, se bilder nedan.




Kommentarer
Postat av: Totte

AA fan de ser fint ut! :D

2008-12-08 @ 18:31:14
Postat av: Emma

I can't wait until tomorrow! det ser super duper ut :D<3

2008-12-08 @ 18:51:03
URL: http://eemmq.blogg.se/
Postat av: Anonym

VARFÖÖÖR?:O

2008-12-08 @ 19:41:50
Postat av: Alexandra

haha, vem tkr de är fult? ;)

2008-12-08 @ 20:26:48
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: josse

SHIET alexandra FYFAN vad snyggt det är! Galet! men jag har fortfarande kortare, thihi. Det var för länge sen vi sågs.. fika i veckan eller så? <3

2008-12-08 @ 22:02:04
Postat av: Alexandra

Haha, visst är de josse :) fan att de inte är mitt riktiga, men jag funderar starkt på att klippa så :) Det var det verkligen, saknar dig mucho, kanske nästa vecka + en dag på stan va?<3

2008-12-09 @ 17:30:27
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: josse

haha nu kommenterar jag hej vilt känner jag :p men det tycker jag verkligen. Nästa vecka är det dags för en efterlängtad dejt! vi hörs snyggve <3

2008-12-09 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0