banana

TIsdag idag. Elevens val i tre dagar frammåt. Vi har luciarep alla dagar och idag började vi halv 9. Klockan 9 var jag tvungen att gå till gympahallen eftersom att jag skulle ha en lektion med några tvåor och treor från Funbo. Det var kul och de skötte sig bra. Klockan kvart över 10 stack Lotta och Jenkan in huvudet och sade att vi hade slutat. Härlig dag!

Nu sitter jag och Frida hemma hos henne, vi ska käka lite lunch och kolla på någon Beck eller någon annan trevlig film! Kanske vi spelar in en egen t.o.m, haha bjuder på den senare idag i så fall! Klockan halv 2 ska vi vara tillbaka i skolan, innebandy SM-träning. Jag har bestämt mig för att vara med, haha! Vi får se hur det går, jag är värdelös!!!

Men hörrni, jag skojade bara igår med håret. Jag satte upp en jättehög toffs och hängde det sen. Emma Hellberg blev ju inte lite arg idag när det visade sig att det långa håret var på plats. Men tack alla ni som tyckte det var fint, kanske jag klipper så sen, vem vet. Oskar tror fortfarande att jag har så, kanske jag sätter på mig en mössa imorgon och stoppar in allt hår och fortsätter spela, hoppas fasen inte att han läser det här nu!

Hittade lite kul Belgienbilder hos Frajd! Nu ska vi käka Hej hopp <3



Kommentarer
Postat av: josse

men åh din jävel :p tycker att du ska klippa så iallfall :D me like.

2008-12-09 @ 17:38:03
Postat av: Alexandra

Höhö (a) Jag får väl göra som du säger <3

2008-12-09 @ 20:05:24
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Woodi

It's in Belgium!!

Isn't it?

You should e-mail me sometimes ;)

2008-12-12 @ 15:11:01
Postat av: Alexandra

Yes it is :) Ofc, i will <3

2008-12-12 @ 16:50:13
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0