we wish you a merry christmas and a happy new year

Idag vaknade jag lite för sent, enligt mig själv, säkert alldeles för tidigt om du frågar någon annan. Klockan var runt kvart i 10. Jag gick upp och tvättade ansiktet och lade sedan på en ansiktsmask som jag fått av min mor, väldigt skönt! Duschade efter det och klädde på mig. Runt 12 kom Dennis syster Veronica och hennes man och en av mina kusiner. Vi åt lunch och öppnade lite julklappar och så. Jag fick en neccesär med lite nagellack, ansiktsmask, make-up svampar mm.

När de hade åkt så åkte jag och mamma till ridhuset med Peeron, han var ganska duktig. Han är inte alls i tävlingskondition, utan han har vilat ganska länge, så vi sätter igång honom försiktigt nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0