Alexandra dagen, grattis till mig :)

Som min kära mormor och morfar kommenterade. Så har jag namnsdag idag. Det är Alexandra dagen, dock visste jag inte det själv.

Passade på att sno datorn lite snabbt nu. Jag kan inte gå in på min där uppe, orkar inte ge någon längre förklaring, men vi ska försöka bota mitt beroende xD

Jag har haft en underbar helg med bästis. Jag börjar gilla min nya hårfärg starkt. Sen har jag köpt dove summer glow för ansiktet också, så jag börjar så riktigt brownie ut där med också :) Slippa använda massa foundation och skit, otroligt skönt! När jag kom hem så hade vi fått en roddmaskin av farmor, haha. Hon ska ju flytta snart så nu packar hon på oss massvis med grejer. Fast det är ju bra grejer, för det mesta. Sen så hade hon gett mig en locktång och en annan liknande, kanoners! Sen så hade jag fått massa läppstift och nagellack också, ett jätte fint läppstift som inte ser ut som ett läppstift, som jag nog kommer kunna använda till en del grejjer :) Fick även lite smycken av henne för någon dag sedan, det tar man alltid emot. Alltid najs att ha någonting att byta med.

På lördag eller söndag ska jag med min kusin Amanda till sthlm, eller hon bor redan där men jag ska åka buss dit och så ska vi gå och kolla i lite affärer och mysa :) Ska bli riktigt trevligt, jag ska försöka hitta ett par coola pumps nu till våren/sommaren. Helst ett par med hög klack, jag gillart.

Nu är det snart käk och så måste jag upp och röja i mitt rum som ser förjävligt ut.
Puss sålänge<3

Kommentarer
Postat av: sagiii

Jag grattade på msn:D

2008-02-19 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0