Chasing Pavements

Ska snart åka och löshoppa lilla Neo. Har tagit det rätt lugnt nu på morgonkvisten. Lästa klart min bok, andra delen av Edies dagbok, bra faktiskt!

Ska snart ringa tilL Therese också. Vi ska hämta upp henne på vägen. Fast vi ska ringa Sigrid snart och checka av underlaget på ridbanan så att det inte är för hårt.

Bo-Göran (sadelstopparen) ringde nyss och sa att han hade fel på bilen så det blir inget ikväll så det var ju tur att vi åkte igår. Men det är lugnt då tar jag mig en sväng ut i skogen eller på vägen istället, mysigt det också.

Dagens outfit är mysig och otroligt enkel:
* Gråa stuprör från crocker ( var från början breda i benen där nere men sydde in de så blev de kanon)
* Svart, långt linne från vero moda.
* Gul tjocktröja med luva från stadium.

Måste upp och dammsuga i badrummet nu. Min käre vän Therese är ju perfektionist så nu får jag passa mig ;) haha, det är sällan fint annars hos mig så ska slå på stort!

Stan med kusin Amanda på söndag, ska bli spännande :) Har inte träffat henne på typ... 8 år eller något?
Ska försöka hitta ett par vita tygskor och ett par svarta pumps, gillar de nedan, men är lite pank så får se hur jag gör, haha xD puss

Kommentarer
Postat av: den såklalade

hahaha, jag? perfektionist? haha de e ju bara kolla hur det ser ut här hemma så får XD puss i krysset:D

2008-02-19 @ 12:15:48
URL: http://niilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0