Godmorgon

Tjabba, blev lite sent igår. Men det är väl ganska självklart. I slutet låg vi och pratade med Totte och vi var så jävla övertrötta så vi skrattade åt precis ALLT! Haha, men det var lite roligt!

Jag vaknade tidigt idag, vet inte riktigt varför... Klockan var 8.45. Gick upp och kikade lite på TV, det var något roligt program med Tobbe Trollkarl. Och nu så sitter jag här vi datorn =)Therese kom 9.05 så det varju inte så långt efter.

Så snart antar jag att vi ska käka frulle, mysigt. Jag gillar att äta frukost med THerese, det är så slappt och skönt.

Den 24:e är det årets första tävling. Oskar ska följa med och kolla :D haha, jag tror itne han kommer tycka det är så kul men men. Först skulle jag varit med, med både Goldan och Perran men Goldie hinner inte bli klar har vi insett. Så vi har anmält Peeron till två klasser, en LA:1, känns skönt att ha de där kvalen till 6-årschampionatet klara. Sen så är det en LA:P1, man kan ju hoppas att vi kvalar till nationell =)

Sen helgen efter, då är min mamma hemma så då kommer Rose-Marie och Peter och ska "passa" mig och Simon. Just den helgen är det allsvenskan div.1 så Nikki är jätte snäll och ska följa med :) Hon är kanon att ha med på tävling! Jag hoppas bara att Rose-Marie och Peter kan skjutsa mig. Men de har sagt att de ska hjälpa mig att mocka och fixa i stallet, haha. Noll hästvana men det är ju snällt av dem.

Dags för oss att käka, ha det bra!
<3

Kommentarer
Postat av: mormor

GRATTIS PÅ ALEXANDRADAGEN
önskar mormor o morfar

2008-02-17 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0