lollipop

Godkväll!

Ska börja med att säga att kladdkakan blev helt fantastiskt god. Har aldrig ätit en sådan smarrig. Hade glass till då blev den ännu bättre. Man kunde knappt sluta äta av den.

Vi bestämde oss för att åka med Peeron till ridhuset idag med, vi ska dit imorgon också. Men bara en snabbbis eftersom att den där snubben som stoppade om våran sadel ska ut och kolla hur den ligger bara och så kanske han fixar den lite på plats. Men åter till idag. Guuuuud, så fin han var. Han har nog aldrig gått så bra! Helt lätt i handen, bar sig helt själv jag bara satt och svävade kändes det som. Sådan känsla ska man alltid ha, då är det rätt!

Jag har tillbringat nästan hela dagen med att rensa mitt rum, slängt en massa skit som låg i mina hyllor i skrivbordet. Kastat ut massa kläder som låg i påsar. Vet fortfarande inte vad jag ska göra med grejerna. Det är ju fina grejer, Lee-jeans m.m.

Imorgon ska vi löshoppa Neo igen, snart dags för treårstest så nu laddar vi. Vi ska åka till Sigrid till hennes utebana. På vägen dit hämtar vi upp Therese också, sen ska hon sova hos mig :) Myspys! Vi plannerar att gå och dansa i Ebbas dansstudio. Köra typ två timmar eller något stenhårt, så j-vla bra träning.

Jag och Nikki ska ju som sagt på tävling, ska bli kul. Hon har uppkörning några dagar innan också så om hon får sitt körkort så kan hon köra mig. Alltid varit våran dröm att åka själva till en tävling, kanske den går i uppfyllelse! Men känn ingen press alls Nikki ;)

1 hel jobbig vecka kvar tills Oskar kommer hem, saknar honom grovt <3

Nu ska jag duscha och göra fotpeeling och kroppspeeling, så himla skönt!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0