melodifestivalen

Lördag, melodifestivalsdag betyder det! Hörde 1 minut från varje bidrag igår på P4 Uppland. BWO's låt lät precis som alla deras andra. Jag kommer inte ihåg så mkt av låtarna men ingen som var jätte bra men vi får väl höra ikväll!

Idag var vi och löshoppade både Neo och Peeron i ridhuset. Neo's femte gång. De ska hoppa minst  7 ggr innan treårstestet. Peeron hoppade vi bara med för att han skulle få tänka på något annat. Han tyckte det var kul och jag busade lite med honom och sen fick han galoppera av sig lite också. Carolina och Sigrid var där med Dino också. Neo och Dino ska åka tillsammans till Grevagården där treårstestet är.

Sen åkte vi hem och käkade lunch och sen gick jag ut igen och fixade i stallet och red Goldie. Vi rider henne lugnt nu igen. Nu har vi precis fikat. Farmor är här också. Drack te och åt mackor, mums!

Imorgon ska jag till stan med kussen. Ska bli skitkul! Tar bussen efter 9 från Hallstavik, då är jag vid Tekniska högskolan innan 11 och sen tunnelbanan till T-centralen sen möter jag upp med Amanda där. Eller om de skulle möta mig vid Tekniska högskolan vi har inte riktigt bestämt det än men jag ska ringa henne senare idag så då bestämmer vi väl det!

Har glömt att berätta att jag har prao nästa vecka och sen två veckor frammåt. Ska bli jätte skönt att slippa skolan ytterligare 2 veckor. Jag ska praoa på Thun's. Oskar och Therese har gjort det innan mig. Lite roligt att båda min pojkvän och bästa kompis har varit där och alla efter varandra också, det måste man ju nästan berätta för personalen om man lär känna de lite ;)

Det var allt jag hade att säga, snart är lovet över. Har varit ett slappt lov. Inte gjort mycket alls. Mest varit hemma och ridit och så men det är också jätte skönt.

pussen <3


Kommentarer
Postat av: Therese

du måste hälsa alla från mig:D

2008-02-23 @ 18:05:13
URL: http://niilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0