Röjj

Hejsan, var ett tag sedan jag uppdaterade. Sitter med Therese i hennes syrras lägenhet, kaviar najjs! :D Helt ensamma är vi. Igår skulle jag färga håret, blondare. Jag har ju försökt göra det tidigare men håret har knappt fått någon förändring. Men så igår provade jag igen och hade i det lite längre, men jääääääävlar alltså!
Hahahah, GULT blev det!
Usch och fy och blä, jag skämdes. Jag passade verkligen inte i det så idag köpte jag och Therese brun färg till mig, ljusbrun... Så det har vi gjort idag också, blev rätt bra :) Lite mörkare än vad jag hade innan. Funderar på att köpa mer imorgon, för det är fortfarande lite gult i botten, men absolut absolut inte så man inte tänker på det! Vi käkade lunch också här, Therese gjorde pasta och KNAPRIIG köttfärs, hahah! =D Nej men jag ska inte klaga, den gick ner med lite grillkrydda och ketchup! :¨D Sen skulle vi gå ner till ICA och shoppa lite godis och mat, sen skulle vi gå in i Gimos underbart stora galleria, men de stängde klockan 13 så vi var lite sent ute. Men vi köpte pizza, chips och dip ( som vi glömde köpa gräddfil till :/ ), naturgodis och vanligt godis, vi kände att detta skulle bli en härlig fettodag!

Sen kom vi hem, dansade till massa gamla härliga låtar som man kan utantill. Spelade in lite sjuka filmer. Sen blev vi väldigt trötta så vi chillade lite framför TV:n med natursnacks! Mums, det är faktiskt nästan godare än vanligt godis, eller det beror på vad man är sugen på! Sen rullade tiden iväg och det blev middagsdags så vi stoppade in pizzorna i ugnen, vi hade en vesuviuo och en  typ flärre flirre och bea. Ingen av de var var jätte goda, men vi var hungriga så det gick ner ändå! Kikade på "Livet enligt Rosa", jag tycker den serien är så mysig. Jag gillar filmen också, Rosa the movie. Den var jag och min syster Nikki och såg för länge sedan. Den är också jätte mysig!

Sen så var det dags för melodifestivalen och vi laddade upp med chips och dip, eller nej det vart ingen tsatsiki för som sagt glömde vi köpa något att blanda den med. Ola var skitdålig, och den kent-wannabe killen också! Även han som sjöng om svalor, vet inte vilka svalor han menade men den sög! Men The Nicole var ändå värst, herregud säger jag bara. Vem som helst hade kunnat gjort det bättre än henne.
Men sen kom DA twiiiins, dom var ju störtsköna :D Röda kavajer, rakad frilla och brills ba. Jag älskade de ändå från början, såklart gick de vidare till finalen också! =D Men Carola och Andreas kan ju känna sig spolade, så bra var de inte ens. Sanna Nielsen var också bra tyckte jag, jag såg bara min mammi framför mig, slår vad om att hon satt och bölade :)
KEBABPIZZA SLIVOVITZA, den var ju också skön. Jag och Therese ringde och röstade på den en gång, haah xD

Men underbart att vara ensam med bästis, skulle lätt kunna flytta ihop när vi blir äldre =D fatta najs!

Saknar Oskar som fasiken :'( Kom hem nu älskling <3

Nu ska jag och Therese shaka lite till och lite till, ibland det bösta som finns :D

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0