yeeay

Förlåt, har inte hunnit skriva. Har hänt en del kul grejer. Jag har varit i Sthlm med min underbara kusin och träffat ännu en kusin som jag aldrig i hela mitt liv träffat. Hon var jätte gullig och kollade på mig nyfiket hela tiden :)
Köpte vita tygskor, en vit tröja med tryck, örhängen och tjockare leggings i strl S... som var för stora när jag kom hem :S så vet inte hur jag ska göra, jag kommer nog inte åka in till stan på länge så jag får väl gå i dem ändå...

Jag har börjat praoa på Thun's, ska ta det kortfattat. Ganska skön personal som jobbar där.. Eller inte alla gamlingar men Christoffer, Kristian, Jenny och några andra är ganska klockrena faktiskt, haha. Alla dagar har varit roliga förutom igår. Jag stod och märkte helt ensam, var trött och hungrig och det kändes som att jag när som helst skulle börja gråta men sen blev det bättre och idag var det kul igen! :)

Therese ska komma och hälsa på mig imorgon, det är jätte kalas bra! Sen måste jag gå tidigare för vi ska samlas i Almunge klockan 15, vi ska på konfaläger. Ska bli kul faktiskt. Jag ska sminka Fredrik och hans långa ögonfransar, vi har snackat om det länge så nu blir det väl av ;)
Vet inte riktigt var vi ska men någonstans i Norrtälje...

Aja, ha det bra nu! Ska försöka skriva mer men nu blir det nog inte förrän på söndag eftersom jag inte kommer att ha tillgång till en dator på lägret!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0