" I can't sleep, cause there is a monster under my bed "

Hinner inte skriva... jag ska mejla till min biologiska pappa nu. Han heter Jesper Karlsson och bor i Stockholm, jag har inte träffat honom sen jag var 7 år. Jag har även en lillebror som är 3 som jag inte har träffat, skulle vara kul att göra det.

Vet ni vad jag önskar mig i födelsedagspresent? Jag hade inte så mycket att önska mig i julklapp men nu har jag en del.. Men det jag önskar mig mest är en gitarr!! Jag kan inte spela, men jag har bestämt mig för att göra det, det har jag velat länge. Sen önskar jag mig ett Nintendo wii och pengar är alltid välkommet.

Nu ska jag och mamma ta in hästarna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jomen du ser lite ut som en gitarrist känner jag :)

2008-01-03 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0