Crosstown traffic

Klockan är 10.54, vi ska ut och betäcka Fjonkan snart igen. Jag har kollat på Barnen på Luna med Simon hela morgonen, typ bästa serien som någonsing gått. Den började gå på TV igår igen och då kom vi på att vi har alla åtta avsnitten på VHS. Men film nummer två har varit trasig under en längre period så Dennis skulle laga den. Haha, först klippte han bort en ganska lång bit av det där svarta ni vet själva filmrullen eller vad det nu är? Och sen tejpade han ihop det igen, men det funkade faktiskt. Eller det försvann ju såklart en liten bit i filmen, men max 10 sek. Fast tyvärr slutade det att fungera när det var som mest spännande, i mitten av avsnitt sju, så nu suktar man efter slutet jag minns inte heller hur det är.

Idag händer det väl inte så mycket alls. Blir väl alla vanliga sysslorna i stallet och så ska jag väl åka till ridhuset och träna Perran, rida Goldie, kanske jag tar en liten barbackatur med Laban också. Städa rummet måste jag göra, fy vad tråkigt men jag har redan fixat bland alla kläder och rensat ut lite grann. Imorgon börjar jag jobba på Thun's, blir väl sådär. Men som tur är så ska det bli dåligt väder hela veckan, vad jag har hört iaf? Så då slipper jag vara avundsjuk på alla som blir brunare och brunare när jag står inne på ett varmt lager och märker varor. Nästa vecka ska jag börja träna för Anna Hedbys också med elitlaget, det blir kul!

Ha en fin dag allihopa, uppdaterar senare. Puss <3



Kommentarer
Postat av: mormor

En fin dag på dig med!

Puss o kram från mormor!

2008-07-06 @ 20:43:49
Postat av: totte

crosstown trafic de fick du från jimi hendrix låt va?:D /totte

2008-07-07 @ 00:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0