Dalarna

Nu är jag alltså i Dalarna. VI kom fram runt halv 6, vi åkte från Uppsala efter elva någon gång. Det var världens kö i vad det nu heter, haha. Det var utställning av gamla veteranbilar eller något. Ganska så trevligt att titta på, men vi satt mest och dunkade Beatles, jag, mormor och morfar. Jag badade så fort jag kom hit och sen käkade vi lite fisk med mandel och kollade på Allsång. Efter det tog jag och morfar en prommenad och vi har nästan precis kommit hem från den. Jag funderare på att springa en runda imorgon, de har kanonbra vägar här! Morfar har visat och berättat för mig. Han har varit helt galen att springa. Han sprang typ 2,5 mil dagligen. Det värsta är att han gillade det, haha. Jag gillar inte att springa, bara lite efteråt. Förresten så har H&M äntligen öppnat här i Dalarna. Jag tycker att det är grym shopping här i Mora, nästan bättre än i Uppsala för det har jag tröttnat på. Cubus finns ju till och med!

Jag sitter och försöker hitta lite bilder från NF-mästerskapen från iår men jag hittar bara gamla bilder från -05,06.
Den här översta bilden är från 2005, hela team Esse. Till och med mormor och morfar är ju med där på hörnet, trevligt!Det är nog det roligaste året, även om det här året också var ganska oslagbart.



Nu hittade jag den här sidan igen, haha. Det är -06 när jag och Saga var där utan hästar. Det regnade ju fruktansvärt mycket så vad skulle man göra? Rubriken på bilden är ju ganska söt "Alla regnmedel är tillåtna". Tänk att jag minns så himla väl när den där killen tog de där korten också.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var säkert i Rättvik som bilarna var ^^

2008-07-30 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0