everytime we touch

Precis som Hanna skrev i sin kommentar så var det i Rättvik alla gamla veteranbilar var. Haha, fick hjärnsläpp just då!

Vi kom nästan precis hem från Orsa-yran. Vi käkade först lite pizza på ett ställe, väldigt gott! Jag orkade inte käka upp hela min pizza så jag ville ta en doggie-bag men det tyckte inte mina kära morföräldrar nu när det är rökmånad och allt, haha! Efter det gick vi runt lite och det var faktiskt en del musiker som var riktigt riktigt bra. Mysigt att gå runt där faktiskt. SÅg förresten Jakobs mamma och låstassyster och grejer, fett coolt! haha. Tyvärr var min mobil urladdad, annars hade jag kunnat spelat in en del videosar.

Nu sitter vi här och kollar på fotboll och käkar brända mandlar. Eller det är mest morfar som kollar, fotbollsnörden himself. Han kläcker ur sig kommentarer nästan varje sekund, haha! SKa nog ta och filma honom så får ni se sen- .Nej nu orkade han inte kolla mer för han tycker svenska lag är så jävla värdelösa, haha!

Oskar min finaste älskling saknar jag mega mkt också, lite jobbigt faktiskt. Men vi får ta igen det sen när jag kommer hem, för då har båda det ganska lugnt med inplanerade saker.

Ha en bra kväll. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0