if I'm wrong I am right

Förresten har jag köpt på mig ännu ett par chinos, haha. Har en hel familj här hemma nu, mörkblå är de. Eller egentligen är det ettt par byxor liksom, lite kortare men jag viker upp de så det blir rätt bra, 99 spänn kände att jag kunde köra på dom. Annelie tyckte jag var jätte smart så även hon köpte ett par. Köpte även en tröja från killavdelningen på barn, haha en randig en för 29 spänn, asnajjs ju och två armband för 49 kronor styck och sen 20% rabatt på det, fint det ! Får se om jag hittar ngt mer sen.

Visar bilder på grejerna sen, Bye <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg design! :D

2008-07-09 @ 22:50:02
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0