I'll make it trough the wall of hate.

Ursäkta röran i min blogg. Men jag skulle fixa lite ny design på det hela men då råkade jag tydligen flytta ner hela menyn, ngn som har lust att fixa den, gratis alltså!? Vore himla snällt.

Första dagen på jobbet har gått. Jag tycker faktiskt att det var riktigt roligt. Fick stå i provhytterna nästan hela dagen. Ge de som ska prova nummerbrickor, ta emot kläder. Svara i telefonen när det ringer och ropa så alla männsikor på hela Thun's hör att Marianne har telefon på ettan, haha. Men det är bra mycket bättre än att stå och märka och de flesta verkade glada över att se mig igen :) Men det är väldigt många unga tjejer i 17/18-års åldern som jobbar också, jätte jätte trevliga verkligen. Emma Ljunglöfs syster blandannat, vi har haft sällskap i provhytterna nästan hela dagen och av Carolina ibland, himla trevliga jäntor det där!

Oskar stod helt plötsligt mitt framför mig när jag stod och var trevlig mot alla kunder, haha blev lite paff. Han åkte med mig hem och när vi var på väg hem så mötte vi Hugo typ flera mil hemifrån och alldeles dyngsur, så vi var tvungna att åka i typ 3 km/h hem för att han skulle springa efter. Najs!

Nu ska jag gå och lägga mig, är jätte trött och gråtit lite för Oskar har jag gjort också, haha lingonvecka snart i guess. xD

Just nu håller jag och Johan Zaar på att göra en låt tillsammans, rubriken jag använder är börjar av refrängen. Tror det blir kalas! Det är nämligen så att i nian ska alla vi göra en rapplåt.. Eller det här blir verkligen inte ngn rapplåt, typ rockballad. Lite stairway to heaven feeling tror jag, kan lägga ut texten sen när vi är klara med den

Puss and goodnight <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

"lite stairway to heaven feeling.."

oj det låter intressant ;)

2008-07-17 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0