old and new pic's

Hittade massa bilder här nere på datorn, både gamla och nya, en del är flera år gamla och en del är från i helgen bara.

Haha, fy vad jag ser ut och blek är jag också. Den här är nog 3 år gammal. Vi är i Hargshamn med kusin och farmor.



Mamma och Simon i Östhammar. Man ser ju på Simon att bilden är rätt så gammal.



Den här bilden är ifrån midsommar, jag och Vendela i vackra midsommarkransar.



Jag och Elinor på midsommar.



Simon på sin skolavslutning. Blåa kläder och kollar in i kameran.



Konfirmation.



Bästaste mormor och morfar.



Haha, den här bilden behöver man inte studera så noggrant för den är gräsligt ful.
Simon, jag och Oskar.




Det här är mina kusiner i julas, han i grön tröja i vänster som blev lite illa behandlad, eller rättare sagt knivskuren.



Den här bilden är från i helgen när vi var ute på en liten båttur, eller båtbuss var det.
Asmysigt, så nu har man sett hela Karlstad också, lärorikt att åka runt på tävlingar i hela landet.

Haha, det var helt omodernt så det var en som stod och vevade när vi skulle igenom en sluss. Killen som tog betalt och gjorde allt utom att köra båten var förresten väldigt lik Enrique Iglésias, eller hur han nu stavar.



Här är på Hammarö där Peeron stod uppstallad, jag äger Simon!



Jag och Peeron, Dennis fotade visst utan att jag visste om det.



Här är en and vi stötte på på campingen.
Kalle eller Mimmi, Simon döpte de iaf. En var helt halt, stackarn.



Här är utanför våran stuga. Jag ser lite lätt hysteriskt posande ut.



Dennis tyckte jag skulle vara mer seriös men då blev det bara tråkigt.



Det här var våran stuga.



Jag och mamma på kvällen... Sms:ar med Oskar, såklart.



Simon och hans fyrhjuling.



Så ja, det var räcka gott och väl!











Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Hejhej! Tack för kommentaren. Ja, dom har verkligen en massa fint där, har typ samlat ihop alla plagg under två månaders tid så det känns värt att skicka efter.. Ganska onödigt om man bara köper två saker. ;D Jag gillar verkligen din jeansjacka du har på en av bilderna i båten. Verkligen superfin!



Ha de gott!

//Sara

2008-07-02 @ 23:13:27
URL: http://femtonfyllda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0