Öregrund or Östhammar?

Åh, jag kom på en briljant idé när jag satt ute på gräsmattan såhär på morgonen. Jag och Therese ska åka till Öregrund eller Östhammar har jag bestämt och bara sola och bada, vattnet kommer vara iskallt men det är bra ändå. Jag har dock inte pratat med tant men vi hade nästan bestämt att vi skulle göra ngt idag så då borde det ju gå kanon! Bara hon vill vakna upp snart, känns ju bra om man åker ut i tid liksom. Åh, min dator har blivit konstig igen, antagligen åskan eller ngt som gjorde så den blev lite halvmysko. SKulle ladda upp lite fina bilder på mig och THerese från sommaren men det sa nej så vi får försöka senare med det. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0