Oskar visar sin feminina sida

Förlåt, helt otroligt dålig uppdatering idag men har varit fullproppat idag igen. Var ju ledig från Thun's idag men runt halv 1 åkte vi till samma ställde där vi var igår och tränade för Anna Hedbys. Idag var han lite slöare, eller liksom lite seg i bakbenen, var ju så varmt och så kanske han hade lite träningsverk och så från igår, men han var jätte duktig och samlade sig fint i galoppen. Hon tkr jag rider så himla himla fint, det är så kul att höra. Såhär sa hon idag: "Det räcker med att säga en sak en gång till dig och så behöver man inte säga det mer, det är helt fantastiskt".. Haha samtidigt som hon tjatar och åter tjatar på vissa andra att de ska upp med blicken och så vidare. Sen är det hemskt hur oseriösa seriösa ryttare är. De skrittar inte ens av hästarna efter sig(!!!!!?) De hoppar av, svampar av de och lastar in när det fortfarande är helt andfådda. Vi går med Peeron i minst 20 minuter efteråt, sen stretchar vi honom och svampar och sen så lastar vi in honom. Det är ju farligt annars.

Vi kom hem igen klockan 18 och då red jag Laban och sen efter det Goldie direkt. Sen fick jag tid för middag. Nu sitter jag här och gör om Oskar på typ världens roligaste hemsida!? gå in på: www.taaz.com

Snart blir det väl dusch för min del, herregud vad jag har svettats idag, nästan pinsamt hur mkt det är och mamma säger bara: "alla svettas så".. Mm tjena, de ser ju inte ens ansträngda ut. äh, jag tror inte de rider lika mkt som mig så jag får skylla på det ;)

Imorgon är det work igen. Från 11-20, hoppas på att Therese kommer och hälsar på mig också, vore ju trevligt. Sen på lördag är det lite ändrade planer. Jag och Oskar jobbar först tillsammans på dagen som vi skulle från början och sen klockan 14.00 hämtar mormor och morfar oss där och så ska vi åka till Knutby krogen och käka, hela min familj och mormor, morfar och Oskar, mysigt. Och sen efter det tar vi bussen in till stan och kollar på bio. Tror det blir Step up 2 the streets, vore najs att ha sett den! Är lite sugen på sex and the city också men...

Här har ni lite bilder på min kära flick.. nej jag menar pojkvän :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0