pony, pony, i really want a pony

Imorgon, klockan 11.00 ska jag möta mormor och morfar på Rusta. Då ska vi åka upp till Dalarna. Det var ju en sådan otrolig otur bara att Jakob är i Skara nu, så han kommer inte vara där när jag är där, rackarns!

Idag har jag varit med Oskar, vi hade lite vattenkrig med en otroligt slapp och "dåligtsprutande" slang, vi solade lite och så... Nu har han åkt för drygt en halvtimme sedan och nu får jag inte träffa honom på en vecka, kanske mer..

Jag ska försöka uppdatera lite uppe i Dalarna också, om någon verkligen är intresserad?

Jag har lite bilder att visa förresten, Det här är Bella som fixar i Kalle Anka-kallingar!


Kommentarer
Postat av: Elin S

snygg rosett

2008-07-29 @ 11:47:05
URL: http://elinsdressyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem vill inte få sin blogg publicerad?

Jag har en modelltävling där vinnaren kommer

få gratis reklam om sin blogg publicerad i

över en månad i min blogg. Låter det intressant?

Besök min blogg för mer info, lätt och kul!

2008-07-30 @ 00:42:44
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis till vinsten med Peeron!!



Kollade på rundan som mamma spelat in.. du har gjort ett bra jobb med päron!! han är ju en ängla-häst ! :D

Kram

2008-08-09 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0