stomp the yard

Godmorgon! Vaknade inte precis nu nej, jag vaknade strax efter sju och tänte att jag skulle gå upp men jag somnade om lite och sen hade jag visst ställt klockan på kvart i 8 så då gick jag upp. Jag gillar verkligen att gå upp tidigt.

Idag ska jag först rida Goldie och lite sånnt sen kommer Oskar när han jobbat klart, det blir väl strax efter 16 kan jag tro.. Typ två veckor sedan vi träffades, ganska jobbigt men... Åker nog in till stan med Therese, my best friend någon dag här i veckan också. Hon ville åka in idag men jag hade lovat Oskar så.


Kolla vad fint vi bodde i Karlstad, sjöutsikt till Vänern, Sveriges största sjö för er som inte visste det.



Mina vackra, vita skor på en grön plastgräsmatta


Kommentarer
Postat av: Elin S

Fan va najjs ni bodde <3 ^^

2008-07-01 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0