summersun

God förmddag!

Det var fint väder ett tag så då passade jag på att sola, men nu verkade det försvinna så just nu ska jag fortsätta städa mitt härliga rum!

Imorgon är det nationell i Roslagen. FEI:s mästerskapsprogram och lagtävlan blir det. Han var inte jätte kul igår så vi får se hur det går, mamma skulle bara hoppa upp och känna på honom idag och köra lite enkla byten, det är det han tycker är lite jobbigt. Idag blir det lite rida på Laban och vi får väl se om Elinor och Markus kikar förbi. Vi ska förresten vara duktiga och springa ikväll, men de visste inte ifall de orkade så kanske att de får cykla med, haha latmaskarna!

Bjuder på en liten garvbild här nere, ursäkta mina otroligt fula tänder och min näsa som liksom utvidgas när jag ler, men som sagt jag bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

nej , du är söt !

2008-07-21 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0