suspicious minds

Kom precis hem från restaurang Zorba, den där grekiska restaurganen som låg i Hargshamn men som nu flyttat en bit utanför Norrtälje. Massa massa blommor var det där och jätte god mat, ni får bild på det senare. Men tyvärr tyckte jag att det var lite lite mat men Dennis blev mätt men ibland är jag sådär jätte hungrig, så min moster, Karin som också var med trodde jag var gravid, haha och mamma blev genast lite orolig men jag sa att det var lugnt. Grattis till min mamma också som fyller 41 år idag, världens bästa mamma är hon dessutom <3
Av mig fick hon en klocka, halsband och örhängen, asfint var det. Min moster, mina kusiner och min mosters man(alltså ingift morbror) är här och de har satt upp massa tält här utanför och Simon ska tälta också så det ser ut som värsta campingen, fint.

Ganska dryg arbetsdag idag, var helt ensam i provhytterna så kunde inte byta av med ngn förutom min halvtimmes lunch. Men eftersom att jag är en stark kvinna så klarade jag det kalas! Nu är det ju bara tre dagar kvar också. Tydligen hade hon redan första dagen erbjudit oskar helgjobb. Mig har inte snackat med men hoppas på att det kommer, fast iförsig så är det ju redan så himla mkt provhyttstjejer men vi får se.

Här har ni Adele-Chasing pavements. Jag har alltid varit förtjust i den videon även om den är ganska uttjatad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0