unchained melody

Sitter här med en bomullstuss i näsan, jag blöder överallt just nu, haha. Kom precis hem nästan efter en väldigt lång dag, inte så jätte jätte mkt folk vilket är lite tråkigt, blir mest att man står och glor då. Idag var det en tant som var lite konstig också, haha. Hon såg helt normal ut och sådär och hon skulle prova lite grejer och var trevlig när jag räknade hennes plagg och gav henne en bricka och så. Sen när hon skulle in och prova tog hon med sig hela vagnen in och jag sa att hon var tvungen att lämna den där ute och hon fortsätter och går och bara nickar till svar. Hon trodde kanske att jag menade utanför själva provhytten. Men då sa jag igen: "Alltså, här utanför". Då går det ett tag och jag vet inte vad hon gör sen helt plötsligt så hör man: " FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN". Jätte högt skrik och jag kollar upp och ser den där tanten skjuta iväg vagnen med världens fart, rakt in i hyllan med esprit-tröjor. Sen låter hon den bara rulla lite och så går hon lugnt in i en provhytt, haha alla kollade helt konstigt på henne och på mig som att jag skulle kunna göra ngt åt det. Haha , mysko tant det där också, när hon kom ut och hade provat klart var hon ganska trevlig också men vet inte om hon fick ngt utbrott eller ngt? Träffade lite människor jag kände idag, bl.a Emma Hellberg med familj och Pamela och Mats, Elinor och Markus mamma och pappa. Dock var inte kidsen med.

Imorgon börjar jag 8.00 och jobbar till klockan 14.00. Ganska najs dag, sen 14 kommer mormor och morfar och hämtar mig och Orresnorre, jag har väl sagt det här tusen ggr nu men ;) Sen knutbykrog, sen staden och step up 2 the streets och sen slagg hos Oskar, mys!

Och här kommer värsta megabilden på mig, haha förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0