Let me think about it

Ganska kul dag idag, på förmiddagen var det inte så kul för då stod jag helt ensam hela tiden men sen på eftermiddagen stod jag med Frican, vi stod mest och sjöng massa gamla härliga låtar som spelades på radiokanalen Vinyl, bästa kanalen någonsin. Eftermiddagsfikat var ännu lite roligare. Det var en geting som höll på och Michaela blev helt hysterisk medans Maria sa till henne att lugna ner sig, men Michaela sprang in och den började då hålla på runt Maria, hon satt still där i en minut tills den började krypa på hennes hals, då sprang hon helt hysteriskt in, HAH! Sen så gick hon ut och ja, herregud väldigt svårt att beskriva så det låter roligt. Jag har dessutom köpt fina trosor och ett linne idag :) Ska visa bild på det men först lite från igår.

Här är jag på vägen dit.



Simon på vägen dit.


Kanske världens godaste käk?



Kanske världens sötaste kusin?



När vi var färdiga med käket kom hon och serverade oss lite mer mat, eftersom jag inte blev mätt :)


Det här är grejerna som jag köpte idag, lite sött va?


Kommentarer
Postat av: amanda

hah & ja e världens fulaste kusin

2008-07-21 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0