I wish i could fly

Dagen började med en tallrik fil med massa olika supernyttiga flingor med skalat äpple i, kalasgott! Vi åkte till ridhuset på förmiddagen och kom hem, duschade och lite sådant sedan hoppade hela familjen in i bilen och åkte till Camilla och Fredrik. Camilla är Dennis kusin och Fredrik fyllde tydligen 35 år. Det bjöds på korv med bröd/tunnbrödrulle, tårta kakor och massa sådant. Vi åkte runt sju, nu är klockan strax efter åtta och vi kom för en liten stund sen. Markus och Elinor är här, men just nu är de ute och hoppar studsmatta men de kommer säkert in snart. Vi sprang förresten 3 km igår, jag sprang hela hela tiden, typ första gången. Såklart var jag snabbast tillbaka, med typ 10 minuter försprång. Men de är ju små. Ska börja springa nu varannan dag och göra situps och armhävningar. Gjorde 200 situps igår, kanske mer.

Imorgon då? Vad händer då, ja ni. Det blir väl mkt fix och don inför måndagens tävling, sen ska jag väl rida Laban också och tjäna en femtiolapp. Har jag förresten sagt att jag fått helgjobb på Thun's? Varannan lördag, fattar ni hur kanonbra det är att ha ett jobb när man är 14 år? Blir lite mer än tusen spänn varje månad, det blir fint det!

Uppdaterar senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0