Mountain Ambers Björn

Gick upp halv 8 idag, eller egentligen vaknade jag kvart över sju av mig själv och var skapligt pigg. Gick ut och mockade och red och redan då hade det hunnit bli massa insekter så det var väl ingen hit direkt. Jag och mamma tvättade Peeron och packade klart. Gick in och duschade sen kom Oskar runt elva och jag hade precis kommit ur duschen med morgonrock och allt. Vi solade ett tag, men det var nästan lite för varmt så vi försökte ligga med huvudena i skuggan och resten av kropparna i solen, men det var ganska svårt. Vi var ute på en promenad, men det var så otroligt mkt broms så det var inte heller så kul. Det bästa var att ligga under min fina fläkt.

Saga ringde mig precis, gullungen, imorgon får vi träffas igen, hon är en av de bästa <3




Och min hund gör.... ?

Kommentarer
Postat av: totte

din hund sträcker på sig? :P

2008-07-23 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0