I'm like a bird

God kväll!

Kom precis in från stallet, fullproppad dag idag. Men jag gillar ju det så. Tredje dagen på Thun's, börjar bli lite långtråkigt att bara stå i provhytterna men det duger när man har sällskap fast idag jobbade inte Johanna och Carolina och jag byttes mest av, vi stod tillsammans ibland och då blev det ganska mkt skitsnack, haha. Det är så livet är på Thun's, personalen lever på skitsnack. Dessutom har jag träffat en kvinna med jätte boobs (utan silikon). Hon kom med en bh till mig och sa: Den här är 90F, har ni ingen 90G? Tror ni inte jag höll på att dö xD. Haha, var tvungen att kalla på personal så de fick svara på frågan, men de hade tyvärr ingen hemma så då fick jag beställa. Hon hade ju stora för att hon var rund liksom och så hade hon världens sötaste lilla son som såg precis ut som Tsatsiki.

Åh, från en rolig till en väldigt väldigt tragisk sak. Min vän och granne Elmer har varit med i en olycka. Klockan halv 12 på natten fick han för sig att han skulle låna sin pappas MC och köra ut, men vad gör han då? Kör in i ett träd och efter det ett hus. Så han blir helt medvetslös och är det fortfarande nu när han ligger på Akademiska i Uppsala. Eller nu har de sövt ner honom så hans hjärna ska vila men han har jätte allvarliga skador. Men ett tecken på att han ändå mår bra är att han tydligen hade sagt: "ajajaj" när det tagit på honom och försökt få liv i honom när detta hänt. Himla tur ändå att han körde in i ett hus så de där inne kunde märka det, annars hade han ju blivit liggande och... dött. Så himla hemskt. Så jag ringde till Rebecka och berättade, vi får nog skicka blommor till honom och kanske längre fram åka och hälsa på, om han blir bra.

Haha, nu har jag en till sak igen. Jakob är en bra vän till mig, vi träffades på krutudden på skumpartyt förra året. Han och jag har haft kontakten asså hela tiden lite och vi visste redan att båda hade sommarställe i Mora. Men nu skrev han till mig på msn och frågade när jag skulle dit och så och jag frågade var exakt de har stugan, jag berättade att jag badar i Orsasjön och han sa att han också gör det, så sade jag att det är Vattnäs och tror ni inte att de också bor där? Precis granne med Ulla och Anders som vi också gör, badar på samma badplats gör vi också. Vi får se till så vi är där samtidigt bara så vi kan umgås :) Asnajs ju!!

Red ju för Anna Hedbys idag, vilken underbar tränare. Vet ni hur mkt beröm hon öste över oss? Hela tiden:" HERREGUD VAD FINT DU RIDER". Nästan så man blir tårögd, så det blir att jag fortsätter för henne och nästa träning är imorgon och då kommer alla från elitlaget vara där, ruuligt!



Kommentarer
Postat av: Elin S

gick de bra för er ? :) Det gick asdåligt för mig!!! Men men, får se om sajnan är bättre idag ;) Men visst är Anna super ;)

2008-07-10 @ 11:39:54
Postat av: Matilda Erlandsson

Gud vad fin Peeron är ! :D

Grattis till placeringarna !

Kram Matilda

2008-07-14 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0