I'd rather write a symphony

God morgon!
Vaknade vid halv 8, hade visst råkat ställa mobilalarm men det är skönt, låg och drog mig till klockan 8. Har käkat frukost och så bara. Idag kanske vi åker till Hargshamn, vi får se hur det blir. Det var kallt tidigare, men nu är det inte ett moln på himlen. Det kanske blir sämre frammåt dagen för det skulle inte vara fint idag.

Jag tror jag har bestämt mig för att byta chinosen till 34. På den här bilden har jag vikt ner de upptill, men det blir så knöligt under tröjan då. Man vill ju kunna ha de normalt utan att det ser tok ut. (haha, förlåt älskling jag lånade din klocka en snabbis ). Rackarns, såg nu på HM's hemsida att 34:orna är slut, rackarns jag får nog tampas med de här bamsingarna ändå då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0